Skip to main content
TOP BANNER
PAGE BANNER

念力醫學「太極五行自我康復工程」

念力醫學「太極五行自我康復工程」

縮小子宮纖維瘤.自愈頑咳.自愈過度換氣症 - 林佩雯


2019年7月份分享

我是在2005年學習「太極五行自我康復工程」, 當時還未到40歲的我, 患有子宮纖維瘤超過10公分, 似一個小足球, 日間墜在小腹處, 晚上瞓覺時會似胃痛痛醒, 但坐起身時卻又下墜去小腹, 幾位醫生曾經要求我割晒子宮, 但我有感自己仍年輕, 於是拒絕, 由於有朋友患朱古力瘤, 學了這套「太極五行功」後大有改善, 我覺得一試無妨, 於是報名上了6天課程, 每天上課聽理論和學習煉功, 完成6天課程後, 晚上瞓覺時竟然完全冇痛, 後來我又參加了2次服氣辟穀班, 瞓覺時覺得已冇咗個纖維瘤, 腹部是平坦的, 感覺它已縮小, 再冇下墜的感覺了, 真的好神奇。

另外, 我於1998年初曾出現呼吸困難, 發病時似心臟跳很快, 但量度時卻知道原來心臟脈搏是正常的。  看過幾位名醫, 有一位老醫生指我係過度換氣症, 即係吸入空氣過多, 呼出二氧化炭又太少, 會抖唔到氣, 但冇藥可以供我服用。  自我學習了「太極五行功」, 煉功後好快病徵已經消除冇再復發, 而且不再失眠, 生活質素大大提升。  

還有, 我由小到大有慣性咳嗽, 每次咳都會成個月唔停, 要服用好多藥, 後來趙院長教我怎樣煉功可止咳, 一煉功, 真係得喎! 又有一次去意大利出差, 在酒店咳嗽起來, 於是連忙煉功, 第二天搭長途機, 為怕咳嗽更在機場買定3包喉糖, 結果到落機一粒都冇食過, 皆因在飛機煉功連咳嗽都沒有出現過了。

我由當年39歲至今年2019年53歲, 都堅持煉功, 因想快些搞好身體, 有健康才能正常生活, 不想像以前般花精力去到處求醫, 知道服用藥物也不能根治我曾患的各種疾病, 反而怕藥物的殘餘留在身體內有副作用。 經歷多次親身的體驗, 發覺「太極五行自我康復工程」真係對恢復健康好有功效, 對它十分有信心, 所以會自發性積極煉功, 實行自己幫自己保持健康, 更何況可以逆齡抵抗衰老呢!

image